ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Με την υποβολή παραγγελίας αγοράς προϊόντων, ο χρήστης αποδέχεται ανεπιφύλακτα ότι όλα ή μέρος των προϊόντων που παρήγγειλε είναι διαθέσιμα και χωρίς περαιτέρω ειδοποίηση και ότι όλα ή μέρος των προϊόντων της παραγγελίας θα του αποσταλούν σε εύλογο χρονικό διάστημα, συνοδευόμενα από τα σχετικά φορολογικά παραστατικά.
Η TAXCODE A.E. ουδεμία υποχρέωση ή ευθύνη φέρει για τη διαθεσιμότητα ή μη προϊόντων, τα οποία εμφανίζονται στις σχετικές σελίδες του διαδικτυακού τόπου www.taxcode.gr ως διαθέσιμα προς υποβολή παραγγελίας.
Εάν, κατά τη διάρκεια παραγγελίας, προπληρωθεί μη διαθέσιμο προϊόν και αυτό δεν διατεθεί σε εύλογο χρονικό διάστημα κατόπιν ενημέρωσης του πελάτη, τότε τα χρήματα επιστρέφονται στο ακέραιο.
Οι τιμές αφορούν στην αγορά του εξοπλισμού. Για οποιαδήποτε ρύθμιση ή εκπαίδευση στη χρήση ενδέχεται να υπάρξει επιπλέον χρέωση.
Τρόποι παραγγελίας
Η παραγγελία μπορεί να πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) της TAXCODE A.E., μέσω e-mail στο sales@taxcode.gr, τηλεφωνικά στο 2102583640 ή στα γραφεία της TAXCODE A.E.
Ακυρώσεις-Αλλαγές σε καταχωρισμένη παραγγελία
Ακυρώσεις ή αλλαγές σε καταχωρισμένη παραγγελία μπορούν να πραγματοποιηθούν στην περίπτωση που δεν έχει εκδοθεί παραστατικό πώλησης.
Εάν επιθυμείτε ακύρωση ή αλλαγή της παραγγελίας σας, πρέπει να να επικοινωνήστε μαζί μας στο 2102583640 ή στο sales@taxcode.gr.
Χρέωση μεταφορικών
Το κόστος αποστολής μέσω courier διαμορφώνεται ως εξής:
· Για βάρος δέματος μέχρι 2 κιλά: €5,58
· Για βάρος δέματος βάρους από 2 κιλά και πάνω το κόστος αυξάνεται κατά €1,24 ανά κιλό.
Το μέγιστο βάρος αποστολής με courier δεν μπορεί να ξεπερνά τα 15 κιλά.
Στην περίπτωση που το βάρος του δέματος είναι άνω των 15 κιλών, η αποστολή γίνεται με τρόπο που θα επιλέξει ο πελάτης και επιβαρύνεται εξολοκλήρου με τα έξοδα αποστολής, εκτός και αν παραλάβει από την έδρα της Taxcode.
Σε κάθε περίπτωση, η επιβάρυνση των εξόδων μεταφοράς εμφανίζεται αναλυτικά κατά τη διάρκεια της παραγγελίας, αφού συμπληρωθεί η επιθυμητή διεύθυνση παραλαβής.
Δεν υπάρχει χρέωση μεταφορικών στην περίπτωση που η παραλαβή γίνει από τα γραφεία της Taxcode.
Τρόποι πληρωμής
Η πληρωμή μπορεί να γίνει με τους κάτωθι τρόπους:
· με μετρητά με την παραλαβή της παραγγελίας στον courier που θα την παραδώσει (αντικαταβολή)
· με μετρητά ή χρεωστική ή πιστωτική κάρτα στο ταμείο της TAXCODE A.E., στην περίπτωση παραλαβής από τα γραφεία της TAXCODE A.E.
· με κατάθεση του ποσού στον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού που εμφανίζεται κατά τη διάρκεια της παραγγελίας, αφού επιλεγεί ο συγκεκριμένος τρόπος πληρωμής
· μέσω υπηρεσίας IRIS: Η υπηρεσία IRIS payments – Ηλεκτρονικό Κατάστημα είναι μία εναλλακτική λύση άμεσων (online) πληρωμών που δίνει τη δυνατότητα στον πληρωτή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος να πραγματοποιεί τις αγορές του με απευθείας χρέωση του τραπεζικού του λογαριασμού χρησιμοποιώντας το internet banking της τράπεζας που συνεργάζεται. Στην υπηρεσία υποστηρίζονται τα internet banking της Τράπεζας Πειραιώς, της Alpha Bank, της Εθνικής Τράπεζας, της Eurobank και της Viva, καλύπτοντας το σύνολο σχεδόν των χρηστών internet banking της Ελλάδας.
· με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (Visa, Visa Electron, MasterCard, American Express, Diners Club) μέσω της ασφαλούς πλατφόρμας e-Commerce της Alpha Bank
· με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (Visa, Visa Electron, MasterCard, American Express, Diners Club) μέσω της ασφαλούς πλατφόρμας Smart Checkout της viva.com
· μέσω PayPal χρησιμοποιώντας χρεωστική ή πιστωτική κάρτα
Ο τρόπος πληρωμής με κάρτα είναι εφικτός μόνο για παραγγελίες που πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά στο www.taxcode.gr ή στην έδρα της TAXCODE Α.Ε. και όχι για την περίπτωση της πληρωμής με αντικαταβολή.
Σύμφωνα με την §2 του άρθρου 69 του Ν.4446/2016 «Τα φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας πεντακοσίων (500) ευρώ και άνω, που εκδίδονται για πώληση αγαθών ή παροχή υπηρεσιών σε ιδιώτες, εξοφλούνται από τους λήπτες τους, αγοραστές των αγαθών ή των υπηρεσιών, αποκλειστικώς με τη χρήση μέσων πληρωμής με κάρτα ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου πληρωμής, όπως ενδεικτικά άλλα όχι περιοριστικά τραπεζικό έμβασμα, πληρωμή μέσω λογαριασμού πληρωμών, χρήση ηλεκτρονικού πορτοφολιού. Δεν επιτρέπεται εξόφληση των στοιχείων αυτών με μετρητά». Επομένως, Ως εκ τούτου οι παραγγελίες με συνολική αξία άνω των 500 ευρώ (συμπεριλαμβανομένων φόρων και λοιπών επιβαρύνσεων) πρέπει να εξοφλούνται με κάποιον από τους παραπάνω τρόπους.
Οι παραγγελίες υπόκεινται σε επιπλέον πιστωτικούς και άλλους ελέγχους από την TAXCODE Α.Ε., η οποία διατηρεί το δικαίωμα, κατά την κρίση της και αναιτιολόγητα:
-να σας ζητήσει να προσκομίσετε επιπλέον έγγραφα που θα ταυτοποιούν τα στοιχεία σας,
-να σας ζητήσει να γίνει αλλαγή από τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής σε κάποιον άλλο,
-να απορρίψει/αποκλείσει την πληρωμή με αντικαταβολή ή/και άλλων από τους παρεχόμενους τρόπους πληρωμής του ηλεκτρονικού της καταστήματος.
-να απορρίψει πλήρως την παραγγελία σας και να μην την κάνει αποδεκτή
Χρόνος αποστολής – παράδοσης προϊόντων
Τα προϊόντα, εφόσον είναι άμεσα διαθέσιμα, αποστέλλονται από την TAXCODE A.E.,
· την ίδια ημέρα, εάν η παραγγελία έγινε έως τις 12 μ.μ.
· την επόμενη εργάσιμη, εάν η παραγγελία έγινε από τις 12 μ.μ. και μετά
· στην περίπτωση πληρωμής μέσω διατραπεζικής μεταφοράς κεφαλαίου, το προϊόν αποστέλλεται από την TAXCODE την επόμενη εργάσιμη και μόνο εφόσον έχει διαπιστωθεί η κατάθεση.
Σε περίπτωση οποιουδήποτε κωλύματος (π.χ. διαθεσιμότητα), ο χρήστης ενημερώνεται έγκαιρα τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εγγύηση προϊόντων
Όλα τα προϊόντα έχουν εγγύηση ενός έτους από την αγορά τους, εκτός αν αναγράφεται διαφορετικά.
Τα προϊόντα με την ένδειξη «stock clearance», αν και είναι καινούρια & αμεταχείριστα, πωλούνται χωρίς εγγύηση, λόγω κατάργησής τους από τις κατασκευάστριες εταιρίες.
Επιστροφή προϊόντων
Λόγω του ότι τα προϊόντα του καταλόγου μας προορίζονται για επαγγελματική χρήση και είναι εξειδικευμένα, παρακαλούμε να μην προχωρείτε σε παραγγελία, εάν δεν έχετε επικοινωνήσει μαζί μας. Εάν έχετε αμφιβολίες για την επιλογή σας, καλέστε μας για διευκρινίσεις.
Στην περίπτωση που προβείτε σε παραγγελία και επιθυμείτε επιστροφή προϊόντος, το οποίο δεν ικανοποιεί τις ανάγκες σας, τότε επιβαρύνεστε με restocking fee, με ποσοστό επί της αρχικής αξίας του προϊόντος (και ανάλογα με την κατηγορία του), για το οποίο ενημερώνεστε κατά την υποβολή του αιτήματός σας για επιστροφή.
Εσείς φέρετε ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών.
Σε περίπτωση που το αγαθό έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης, η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας, καθώς οφείλετε να χειρίζεσθε και να εξετάζετε κάθε προϊόν με τρόπο που θα σας επιτρεπόταν και σε ένα φυσικό κατάστημα. Η μείωση της αξίας έγκειται, ιδίως, σε τυχόν έξοδα καθαρισμού ή επισκευής και γενικά στην αντικειμενική απώλεια εισοδήματός μας, σε περίπτωση πώλησης του αγαθού ως μεταχειρισμένου ή ως ανακατασκευασμένου (refurbished), δεδομένου ότι πλέον δε θα είναι δυνατή η πώλησή του ως καινούργιου. Σε αυτήν την περίπτωση, δηλώνετε με την αποδοχή των παρόντων όρων ότι συμφωνείτε να γίνει συμψηφισμός, ήτοι από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση συμψηφισμού, θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Ειδικά στις περιπτώσεις εξαρτημάτων ή ανταλλακτικών και σε όσες το υλικό απαιτεί κατάλληλη τεχνογνωσία, τόσο για την επιλογή του όσο και για την εγκατάστασή του, και το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν αυτόνομη μονάδα, θεωρείται ότι η αποσφράγιση της συσκευασίας του συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της εμπορικής του αξίας και, σε περίπτωση υπαναχώρησης, θα πιστώνεται ανάλογα στο 50% ή και λιγότερο της αξίας τιμολόγησης.
Επίσης, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η εταιρία μας δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή καταστροφή τυχόν δεδομένων ή άλλων στοιχείων αποθηκευμένων στο επιστρεφόμενο αγαθό και θα πρέπει να εξασφαλίσετε, πριν την αποστολή του αγαθού, ότι σε αυτό δεν υπάρχουν καθόλου δεδομένα και είναι στην αρχική / εργοστασιακή κατάσταση, ήτοι ότι αυτά έχουν εξαλειφθεί ασφαλώς, χωρίς να είναι δυνατή τυχόν ανάκτησή τους με εύλογα μέσα και είναι στην αρχική / εργοστασιακή κατάσταση, ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες του κατασκευαστή.
Προϊόντα τα οποία παραδόθηκαν καθυστερημένα ή σε μη επιθυμητή ώρα σε καμία περίπτωση δεν επιστρέφονται. Αν ωστόσο, ασκήσετε το δικαίωμα της άρνησης παραλαβής ή το δέμα χαρακτηριστεί ως αζήτητο επιβαρύνεστε τόσο με τα έξοδα αποστολής όσο και επιστροφής του/των δέματος/-των.
Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων
Στην περίπτωση που θεωρείτε ότι το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό, πρέπει πρώτα απ’ όλα να επικοινωνήσετε με την εταιρία μας, να γνωστοποιήσετε το θέμα και να λάβετε την απαραίτητη πληροφόρηση και τις αναγκαίες κατευθύνσεις.
Το ελαττωματικό προϊόν επιστρέφεται στην εταιρία μας για να ελεγχθεί και επιβεβαιωθεί το κατασκευαστικό ελάττωμα από το αρμόδιο τεχνικό τμήμα και να αποκλειστεί τυχόν περίπτωση κακής χρήσης ή εξωτερικής επέμβασης. Κατόπιν, αντικαθίσταται από το ίδιο μοντέλο, χωρίς χρέωση, εάν υπάρχει διαθεσιμότητα, ή αντίστοιχο προϊόν πληρώνοντας τη διαφορά της αξίας, στην περίπτωση αντικατάστασης με προϊόν μεγαλύτερης αξίας.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή τιμήματος, πρέπει πρώτα να έχει ολοκληρωθεί ο παραπάνω έλεγχος.
Σε κάθε περίπτωση, η προσκόμιση της απόδειξης ή του τιμολογίου αγοράς είναι απαραίτητη.
Ειδικά:
Στην περίπτωση ζημίας κατά τη μεταφορά του προς παράδοση προϊόντος σε εσάς, ενημερώνετε αμέσως την εταιρία μας
Στην περίπτωση που το προϊόν δε λειτουργεί κατά την στιγμή της παραλαβής και παρουσιάζει τεχνικό πρόβλημα, ενημερώνετε αμέσως την εταιρία μας για να ενεργοποιηθεί η διαδικασία της άμεσης επισκευής ή της αντικατάστασης από τον κατασκευαστή (Dead On Arrival-DOA)
Σε περιπτώσεις τεχνικού προβλήματος και κάλυψης εγγύησης: Σε περίπτωση που το προϊόν σας εμφανίσει τεχνικό πρόβλημα και χρειάζεται επισκευή, θα πρέπει να απευθυνθείτε στην εταιρία μας για να δρομολογηθεί η διάγνωση του προβλήματος και η επισκευή.
Σε κάθε περίπτωση, η εταιρία μας επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.
Ανωτέρα Βία
Αποκλείεται κάθε αξίωση αποζημίωσης ή ικανοποίησης πάσης φύσεως και νομικής βάσης, σε περίπτωση συνδρομής λόγου ανωτέρας βίας.
Ακύρωση παραγγελίας
Μπορείτε να ακυρώσετε υποβληθείσα παραγγελία με άμεση γραπτή ενημέρωση της εταιρίας μας, αποκλειστικά και μόνο στην περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η τιμολόγηση και η αποστολή του προϊόντος. Στην περίπτωση που έχει ήδη σταλεί το προϊόν, επιστροφές δε γίνονται δεκτές.
Αναιτιολόγητη υπαναχώρηση καταναλωτή (Ν.2251/1994 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει έως σήμερα)
Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική και μόνο χρήση (ήτοι δεν εμπίπτει στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική σας δραστηριότητα), τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση.
Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα που παρέλαβε στην αρχική τους συσκευασία, μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή τους. Τα έξοδα μεταφορικών της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Μετά από έλεγχο της TAXCODE A.E. για την εξακρίβωση της μη χρήσης τους, επιστρέφεται το ποσό της αρχικής τους αξίας.
Τυχόν ποσό που καταβλήθηκε για μεταφορικά έξοδα, δεν επιστρέφεται.
Στην περίπτωση που έχει ανοιχτεί η συσκευασία, το προϊόν δεν επιστρέφεται.
Οδηγίες και υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης εδώ.